poniedziałek, 15 lipca 2019

• Dzień 1905 •

"Pachniesz jak niebo i piekło zamknięte w jednej osobie."
~ Abbi Glines

Witajcie robaczki ♥ Wczoraj nie pisałam, a dlatego, że co drugi dzień mój eM. ma wolne. Gdy nie jest w pracy praktycznie cały czas jesteśmy razem. Nieważne czy gdzieś razem wyjeżdżamy czy skupiamy się na zwykłych domowych czynnościach 24 h na dobę jesteśmy obok. Chciałabym aby mój blog w dalszym ciągu był miejscem gdzie nie mają dostępu osoby z mojego otoczenia. Gdy Twoi bliscy czytają Twój pamiętnik to chyba już nie jest pamiętnik? No nieważne. W każdym razie będę się odzywać do Was co drugi dzień po prostu. Wczorajszy dzień był dobry. Zjedliśmy rodzinny obiad, później wpadła moja babcia z chrzestną w odwiedziny. Porozmawialiśmy, pośmialiśmy się, a po południu pojechaliśmy do kina na "Annabelle wraca do domu". Oboje z eM. jesteśmy filmoholikami więc nie mogliśmy przegapić kolejnej nowinki kinowej. Wrażenia? Dobrze się zapowiadało ale zabrakło jakiegoś bardziej nieprzewidywalnego zakończenia. Koniec filmu aż prosił się o coś w stylu "nadal są w tym pokoju, a ich wyobraźnia płata im figle". Kurde czy ja właśnie nie spoileruje? 😂 A jak tam dzisiaj? Zjadłam śniadanie i uwaga, uwaga przed II śniadaniem zrobiłam trening na pośladki. O bożeno! Myślałam, że zdechnę. Tyłek i nogi po prostu palił jakby mnie przypalali xD Pomyśleć, że kiedyś te ćwiczenia to była 1/10 mojego dziennego treningu. Ale nie ma co patrzeć w przeszłość. Wierzę, że jeszcze kiedyś będę miała taką kondycję i ciałko, a co?! 😂 Obiad na dziś zrobiłam wczoraj więc muszę tylko ugotować brązowy ryż i voila! Za chwilę zabieram się za kontynuowanie czytania "Dumy i uprzedzenia". W końcu nie ma to jak popołudniowe spotkanie z Panem Darcy! Życzę Wam udanego dnia mimo, że to ten cholerny poniedziałek!

Wczorajsze posiłki:
I Śniadanie:
• 3 x kromka chleba żytniego
• 3 x szynka
• sałata lodowa
• ogórek
• cebula
• pomidor 

II Śniadanie: 
• serek wiejski light + 2 łyżeczki musu jabłkowego

Obiad: 
• mięso wieprzowe saute
• gotowana kapusta
• ziemniaki z koperkiem

Podwieczorek: 
• lody śmietankowe

Kolacja:
• 2 x parówka z kurczaka
• 2 x kromka chleba
• pomidor z cebulą

Dzisiejsze posiłki:
I Śniadanie:
• 2 x parówka z kurczaka
•  2 x kromka chleba
• keetchup

II Śniadanie:
• serek wiejski light + 2 łyżeczki musu jabłkowego

Obiad:
• ryż brązowy
•  kurczak w sosie słodko-kwaśnym
•  ogórek kiszony

Podwieczorek:
•  lód śmietankowy

Kolacja:

+ Trening na pośladki




Całuję!            
~ Wasza Black Melody

6 komentarzy:

  1. Daj znać po przeczytaniu książki czy fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie lubię gdy ktoś czyta moje zapiski prywatne choć nie ma w nich nic złego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wierzę! Black Melody wróciła!!! :D
    Brakowało mi tu ciebie. Ale też niezmiernie się cieszę, że wróciłaś z tym spokojem ducha, o którym pisałaś w poprzednim poście. To miło czytać i czuć tę pozytywną energię od ciebie ♥
    Ja też mam 22 lata i niewiele mi brakuje do 90 kg... Więc możemy razem walczyć o lepsze wersje siebie! :) Co prawda ja chciałabym wrócić do zasad i stylu pro ana, ty wolisz zdrową dietę, ale mam nadzieję, że to nie przeszkodzi nam we wspólnym wspieraniu się nawzajem :)
    Uściski :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Usunięto mi bloga więc zapraszam na nowego :( https://warforfuture.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana Melodio!
    Nie sądziłam, że znajdę tu jeszcze kogoś, kogo nadal pamiętam z tych zamierzchłych czasów kiedy zakładałam tu pierwszego bloga.
    Ale jesteś, pod tym samym imieniem, pod tym samym adresem! Kudre balans, trochę mi głupio, ale aż się wzruszyłam trochę widząc Cię tutaj, w dodatku w takiej pozytywnej, zdrowej aurze.
    Ja nie pamiętam już swoich starych imion, pod którymi ewentualnie mogłabyś mnie pamiętać, ale to i tak mało ważne. Po prostu cieszę się, że nadal tu jesteś, kiedy i ja wróciłam po latach (chyba latach?) na starego dobrego blogspota.
    Ściskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie siostry z pro-ana szukające aktywnego bloga zapraszam do siebie. Choć w społeczności obracam się od 2012 roku, to dopiero mój pierwszy blog. Mam nadzieję że będzie on nie tylko miejscem, gdzie dokumentuję swoją drogę do celu, ale też przestrzenią komunikacyjną dla nas wszystkich.

    https://nasyconapustka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń